Informatii utile

Producători

Furnizori

Nici un furnizor

 Extras din "Termeni si conditii"

GARANTII

Pe langa orice alte garantii prevazute de legile aplicabile si detaliate in Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau de un furnizor al Vanzatorului, acestea garanteaza Cumparatorul impotriva oricarei non conformitati care poate afecta Bunurile si Serviciile, cu exceptia uzurii normale, pentru o perioada de 24 luni de la data emiterii facturii de vanzare.

Transportul bunurilor pentru care se acorda garantie va fi asigurat de compania noastra, dupa evaluarea situatiei specifice in urma primirii pe mail a documentelor necesare pentru evaluare.  C&D special group  va trimite curierul sa colecteze produsul pentru returnare, pe cheltuiala sa si va achita, de asemenea, transportul pentru produsul inlocuit, daca produsul face obiectul garantiei. Daca se constata ca produsul nu mai este acoperit de garantie din motivele trecute la "Procedura de Service si garantii",  Vanzatorul va informa Cumparatorul despre aceasta situatie si va returna produsul pe cheltuiala cumparatorului.

Cumparatorul nu va trimite nicun fel de produse pe adresa Vanzatorului fara acordul acestuia. Orice marfa expediata pe adresa Vanzatorului fara acordul acestuia va fi refuzata la primire si se va intoarce la expeditor fara ca expeditia sa fie deschisa.

Vanzatorul garanteaza Cumparatorul impotriva oricarei non conformitati care poate afecta intreagul sau o parte a Produselor, cu exceptia uzurii normale, pentru o perioada de 24 luni de la data emiterii facturii de vanzare. Exceptie fac produsele consumabile, care nu beneficiaza de garantie. Vanzatorul garanteaza ca Produsele vandute sunt noi si nu au defecte de fabricatie, de material sau de conceptie.  Vanzatorul se angajeaza sa remedieze orice defect de functionare al Produselor provenind dintr-un viciu de material sau dintr-un viciu de fabricatie. Atunci cand un Produs este acoperit de garantia contractuala a Vanzatorului, acesta va proceda la un schimb standard al Produselor defecte, cu produse de acelasi model si aceeasi marca. 

Procedura pentru Service si Garantii

Documentele necesare pentru acordarea garantiei pentru produsele achizitionate:

La predarea produsului defect in perioada de garantie, clientul trebuie sa prezinte urmatoarele documente: • copia facturii care atesta dovada achizitiei (dupa caz, certificatul de garantie completat corect, cu data achizitionarii, stampilat si semnat impreuna cu factura) • produsul, documentatia tehnica si eventualele accesorii cu care produsul a fost livrat • descrierea detaliata scrisa a defectului produsului • datele de contact: nume, prenume, telefon, mail, pentru a putea fi informat despre stadiul reparatiei. In cazul neprezentarii documentelor de mai sus, S.C. C&D special group S.R.L. nu poate asigura service-ul. In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, clientului i se poate solicita contravaloarea manoperei de investigare.

Garantia nu acopera: • orice modificare adusa produsului  • defectele fizice produse in urma socurilor mecanice/termice - sparturi, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari care nu puteau aparea in timpul utilizarii normale a produsului• garantia nu este acoperita in cazul in care defectiunea survine in urma eliberarii aarcului fara sageata ( dry shot), si nici daca etichetele, insemnele si sigiliile producatorului prezinta stersaturi, modificari, dezlipiri sau alte urme de interventie • garantia nu este acoperita in cazul patrunderii obiectelor straine sau lichide in interiorul produsului

Procedura pentru reparatia produselor in garantie: Pentru reparatiile produselor aflate in garantie, clientul intelege ca trebuie:  sa informeze vanzatorul in scris (e-mail) despre problema aparuta, imediat ce a sesizat ca exista o problema, si sa inceteze tragerea cu produsul defect. • sa trimita copie doveditoare de achizitie a produsului (factura) •  trimite fotografie detaliata cu defectiunea produsului insotita de seria produsului; printre fotografiile trimise trebuie sa fie obligatoriu si fotografii ale produsului intreg din care  sa se poata observa starea generala • la nevoie, in cazul in care nu se poate remedia defectiunea la distanta, Vanzatorul va dispune transportul obiectului la sediul C&D special group, suportand costurile de transport ale produsului • in conditiile in care se impune inlocuirea totala a prodului defect aflat in garantie cu un altul, acesta va fi inlocuit cu un produs de aceeasi marca si cu aceleasi caracteristici tehnice. Doar daca produsul nu mai este disponibil la producator (produs scos din fabricatie),  se va inlocui cu alt produs similar din seria/categoria respectiva, de comun acord cu Cumparatorul. In cazul in care pretul produsului inlocuit depaseste valoarea produsului de inlocuit, Cumparatorul, de comun acord, va achita doar diferenta de pret rezultata dintre produsul de inlocuit si produsul inlocuit. 

In cazuri speciale C&D special group SRL va apela la expertizarea produselor de catre tehnicienii furnizorilor, ceea ce implica expedierea internationala si un timp prelungit pentru evaluare. Clientul intelege ca termenul de evaluare si inlocuire al unui produs poate fi prelungit daca tipul de arc respectiv este special si face obiectul unei comenzi speciale. 

Pentru a repara un produs care nu mai este in garantie, clientul: • ne informeaza in scris (e-mail) despre problema aparuta • produsele care vor fi expediate catre C&D special group trebuie sa contina in cutie datele complete ale expeditorului  (nume, adresa, adresa de mail,telefon) si o explicatie scrisa a defectului, si  daca se cunoaste sau nu cauza. • dupa constatarea defectului si evaluarea costului reparatiei, se instiinteaza clientul si i se cere acceptul pentru eventualele cheltuieli ce reprezinta piese de schimb si manopera.

 

Dreptul de retragere

Aveti dreptul de a va retrage din contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile. Perioada de retragere expira dupa 14 zile incepand din ziua in care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati pe adresa C&D special group SRL, Splaiul Unirii 160 cladirea 1 et 2 sector 4 Bucuresti sau mail comenzi@archeryshop.ro

 cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta, fax sau e-mail. In acest scop, puteti folosi modelul de retragere de la sfarsitul acestui document,  folosirea lui nu este insa obligatorie.

Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere. Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la punctul de lucru al C&D special group SRL din Splaiul Unirii 160 cladirea 1 et 2 fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Dv va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.

 

Consecintele retragerii

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, si cu exceptia cazului in care in aceeasi livrare au fost expediate si alte produse decat cele care fac obiectul retragerii. Vom rambursa suma fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Putem amana rambursarea doar pana la data la care primim inapoi produsele pentru a analiza starea lor.

Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47): pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul poate sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

C&D special group SRL, Splaiul Unirii 160 cladirea 1 et 2 sector 4 Bucuresti

Model de formular de retragere

 Prezentul formular se trimite inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract:

 Catre C&D special group SRL, Splaiul Unirii 160 cladirea 1 et 2, sector 4 Bucuresti

– Va informez/Va informam (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra (*) din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse (*)/prestarea urmatoarelor servicii (*)

– Comandate la data (*)/primite la data (*)

– Numele consumatorului (consumatorilor)

– Adresa consumatorului (consumatorilor)

– Semnatura consumatorului (consumatorilor) (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie)

– Data

(*) A se elimina mentiunea inutila, dupa caz.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:   

  • contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;
  • furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
  • furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar (arcuri asamblate la comanda intr-un fel presonalizat, arcuri semnate, produse aduse pe baza de comanda de la furnizor la solicitarea clientului);
  • furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
  • furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
  • contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;
  • furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.

Perioada estimata de rambursare a contravalorii produsului este de cel mult 14 de zile de la receptia la sediul firmei noastre a produsului returnat.