Va multumim ca ati ales Archeryshop!

Increderea dumneavoastra ne onoreaza! 

Iata mai jos raspunsuri la intrebari care va pot preocupa. Daca totusi nu gasiti informatiile dorite, contactati-ne!

Sunt la prima comanda si nu sunt sigur ca am ales bine, cum pot primi consiliere?

Noi contactam fiecare client nou care a lansat prima comanda pe site si puteti discuta cu aceasta ocazie despre orice nedumerire cu consilierii nostri. 

Pe paginile categoriilor am scris cateva informatii generale care speram sa va ajute. Stim ca este un domeniu dificil si va sprijinim sa alegeti arcul si echipamentul potrivit.

De exemplu:

Cum aleg sagetile?  Despre sageti

Cum aleg un arc?   Despre arcuri

Cum gasesc un arc potrivit pentru incepatori sau copii? Despre arcuri incepatori si copii

Cum comand un arc sau alt echipament pentru tir cu arcul daca acesta nu apare pe site?

Sunati sau trimiteti un mesaj whatsapp cu fotografia/linkul catre produsul dorit si noi, dupa ce verificam, va contactam sa va spunem care ar fi pretul si termenul de livrare. 

Da, putem aduce mult mai multe produse decat sunt pe site. Dinamica produselor este insa foarte mare, apar arcuri noi, ies de pe piata altele. Ne straduim sa tinem pasul iar dumneavoastra ne puteti inspira.

Care este garantia produselor si conditiile de retur? 

Produsele au 2 ani garantie in baza facturii sau a bonului fiscal, cu exceptia consumabilelor. 

Puteti returna produsele nefolosite daca nu corespund cu ce ati sperat, in 14 zile din momentul in care le-ati primit. Banii vi se returneaza in contul pe care ni-l trimiteti, imediat ce primim produsele si constatam ca sunt nefolosite (sau inlocuim cu ceea ce doriti - dumneavoastra alegeti)

Toate detaliile le gasiti aici : Garantii si retur

Ce inseamna disponibil la comanda”?

Produsele care apar cu mentiunea “disponibil la comanda” nu se afla in stocul nostru dar pot fi aduse si expediate catre dvs, daca dati o comanda. Termen de expediere general: in 7-9 zile lucratoare. Daca din motive obiective acel produs nu poate fi adus in termenul specificat, va contactam cand primim comanda si gasim impreuna alternativa care va ajuta cel mai mult. 

Anumite marci de arcuri - Uukha, Falco, Bear pot avea termene ceva mai lungi de livrare si vi le vom comunica in momentul primirii comenzii.

Cum pot fi sigur ca am ales optiunile corecte si ca produsele dintr-o comanda se potrivesc intre ele? (*de exemplu daca arcul de o anumita putere se potriveste cu sagetile care au un anumit spin)

In momentul procesarii comenzii, daca observam nepotriviri flagrante intre produsele comandate, va vom suna si va vom ruga sa confirmati alegerile, explicandu-va ce nedumerire avem. Totusi, ca sa fiti siguri si sa nu fiti preocupati, scrieti-ne in mesajul de insotire al comenzii ca doriti sa verificam alegerile dvs sau sa va contactam. 

Cum fac daca doresc sa adaug sau sa schimb ceva intr-o comanda deja lansata?

 Trimiteti-ne mesaj pe whatsapp sau sunati-ne, furnizandu-ne codul de referinta al comenzii. Puteti sa trimiteti si email dar acesta este monitorizat doar de 2 ori pe zi.

Am nevoie de service pentru un arc. Cum sa procedez?

Trimiteti-ne detalii intr-un un mesaj pe whatsapp cu fotografii si vom discuta despre felul in care ajunge arcul la noi - il aduceti sau il trimiteti prin curier si alte amanunte. Arcurile aduse la magazin nu pot fi reparate pe loc, dupa evaluare si discutia preliminara puteti lasa arcul si va anuntam cand este gata. De obicei termenul de reparatie nu depaseste 48 de ore. Daca este nevoie de anumite piese noi, depinde totul de durata de achizitie a pieselor, pe care o vom comunica imediat ce primim raspunsul de la furnizor.

Va rugam sa curatati arcul inainte de a-l aduce sau expedia. Stergeti-l cu o carpa umeda bine stoarsa, si daca este nevoie adaugati un strop de detergent de vase. Mai ales daca a stat expus la praf, cenusa etc va rugam sa insistati in a-l curata, colegii din service nu vor repara arcuri mudare. 

Cat timp dureaza sa cumpar un set de arc cu sageti si alte accesorii utile, daca vin in magazin?

Cumpararea unui arc poate dura intre o jumatate de ora si o ora (daca este vorba de un compound care are nevoie de anumite reglaje dureaza mai mult, asadar alocati-va acest timp cand va planificati vizita la Archeryshop. Sositi astfel incat sa ne putem incadra in programul magazinului.

Daca dati comanda dinainte online, noi va colectam produsele, efectuam reglajele de service solicitate, iar cand sositi va vom prezenta comanda iar timpul petrecut se reduce foarte mult. 

Cum gasesc magazinul?

Magazinul Archeryshop este in Bucuresti pe strada Academiei 17 la etaj 1, accesul se face pe o intrare cu fier forjat negru, nu are vitrina la strada. Exista un interfon pe care scrie Archeryshop. Daca scrieti Archeryshop pe google maps sau waze, indicatiile va vor conduce la noi.  

Gasesc loc de parcare in preajma magazinului?

Da, sunt locuri de parcare publica pe strada Academiei, insa disponibiiatea lor variaza. In zona 0 nu avem posibiliatea sa inchiriem permanent anumite locuri pentru clienti, din pacate. Magazinul se afla la 3 minute de mers pe jos de statia de metrou Universitate si 2 minute de statiile de autobuz si troleibuz de la Universitate.